Follow Us On Follow us on Facebook
Register

Search:

Type: Posts; User: Turbobudz

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Thread: 32 skyline

    by Turbobudz
    Replies
    46
    Views
    6,748

    Looks class. I had a similar front bumper on my...

    Looks class. I had a similar front bumper on my r32 and looked the job. Looking forward to seeing it sprayed up
  2. Thread: 200sx shell

    by Turbobudz
    Replies
    4
    Views
    378

    For Sale: Its a good shell. Would make a good project for...

    Its a good shell. Would make a good project for someone
  3. Replies
    8
    Views
    1,141

    For Sale: Any s13 blacktop cranks please

    Any s13 blacktop cranks please
  4. Wanted: Bump......

    Bump......
  5. Replies
    38
    Views
    3,660

    I must get some pics up of the build dude. We...

    I must get some pics up of the build dude. We just gotta sort a crank then..... Boooooooosht baby
  6. Replies
    12
    Views
    1,520

    For Breaking: Micheal u need that bonnet! ;)

    Micheal u need that bonnet!
    ;)
  7. God i want that white laurel! The piggybank is...

    God i want that white laurel! The piggybank is getting raided hard!
  8. Class documentary and so well put together, Just...

    Class documentary and so well put together, Just watched it again...

    I really feel for him... Just wanna donate my shitty paycheck to him lol.
  9. Replies
    23
    Views
    2,664

    I like that ALOT!! Makes me wanna get rid of my...

    I like that ALOT!! Makes me wanna get rid of my kouki kit and upgrade
  10. Replies
    12
    Views
    1,520

    For Breaking: Looking for a window washer bottle with pump and...

    Looking for a window washer bottle with pump and the window washers plz
  11. Replies
    12
    Views
    2,231

    http://i60.tinypic.com/r75gmg.jpg Nearly...

    http://i60.tinypic.com/r75gmg.jpg

    Nearly finished for back on the road :)

    Thanks lads
  12. Thread: My R32 Gtst

    by Turbobudz
    Replies
    116
    Views
    46,487

    Very nice. Engine looks so clean its unreal

    Very nice. Engine looks so clean its unreal
  13. Replies
    12
    Views
    2,231

    http://i57.tinypic.com/incumw.jpg Thanks lads....

    http://i57.tinypic.com/incumw.jpg

    Thanks lads. Looking forward to getting to know everyone
  14. Replies
    12
    Views
    2,231

    http://i58.tinypic.com/2ugcfx1.jpg

    http://i58.tinypic.com/2ugcfx1.jpg
  15. Thats so bad to think this day in age people...

    Thats so bad to think this day in age people still do this and the modified community is so small do they not think that "shit runs downhill" and itll bite him in the ass when everyone hear it...
  16. Replies
    51
    Views
    8,112

    What a car. I have a 180 at the moment and also...

    What a car. I have a 180 at the moment and also thinkin of selling it raiding the bank and importing a chaser or laurel. Mad for a white 1. Looking forward to more pics :D
  17. Replies
    12
    Views
    2,231

    Thanks lads. Gotta get it through the test soon....

    Thanks lads. Gotta get it through the test soon. *headache* Will get some more pics up soon
  18. Replies
    12
    Views
    2,231

    New to the site from Waterford

    Well lads the names Buddy...

    Been here for a while now but thought i should say hi. Have a 180sx Kouki at the moment. Thanks to Andrew32 for sorting out my issue also lol;)

    Pic of the Kouki...
Results 1 to 18 of 23