Follow Us On Follow us on Facebook
Register

Search:

Type: Posts; User: yomamagoes/sideways

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    1,411

    For Sale: Oh my GAwwwwdDDDDDDD #sickbussssssss Thats...

    Oh my GAwwwwdDDDDDDD #sickbussssssss

    Thats unreal man besta luck with the sale
  2. Replies
    20
    Views
    2,684

    The reg eg hatch haha. Ah cool man shes lookin...

    The reg eg hatch haha.

    Ah cool man shes lookin fair well.

    Nice idea with the dc2 lip seems to sit well
  3. Replies
    1
    Views
    579

    Nice project besta luck kid

    Nice project besta luck kid
  4. Replies
    48
    Views
    6,698

    Lookin sick

    Lookin sick
  5. Replies
    20
    Views
    2,684

    My nameeeeeeeeee Jefffff hahaha. Sorry i had to...

    My nameeeeeeeeee Jefffff hahaha. Sorry i had to :P Nice project man.

    Ye bought a red car off me remember?
  6. Replies
    4
    Views
    1,823

    Well man welcome along

    Well man welcome along
  7. Replies
    30
    Views
    4,549

    Likin this. Very good pictures also especially...

    Likin this. Very good pictures also especially the last one
  8. Replies
    17
    Views
    1,866

    Cool project man :)

    Cool project man :)
  9. Shes sum buss :o #demwheelsdho

    Shes sum buss :o #demwheelsdho
  10. Replies
    146
    Views
    16,299

    Ah thats better so haha ya be wayyy too much...

    Ah thats better so haha ya be wayyy too much effort to put it back to white if thats the case haha.

    Ya well custom colours look great once there done rite an if ur that picky about paint im sure...
  11. Replies
    146
    Views
    16,299

    Wouldnt be a fan of wrapping cars but looks like...

    Wouldnt be a fan of wrapping cars but looks like it was done well on this an i like ur colour choice. Id be a bit of oem head tho if it was originally red i would have kept it that way. Looks cool...
  12. Replies
    4
    Views
    1,491

    Cool buss man. Im not a supra fan but i have a...

    Cool buss man. Im not a supra fan but i have a love/respect for them if that makes sense haha. The power, presence, an the name they made in the car scene kinda like a nod of respect but not my scene...
  13. Replies
    136
    Views
    19,708

    This is class pure gangland lookin yoke...

    This is class pure gangland lookin yoke #bigpimpin haha. Love the wheel choice in the end suits it 100%
  14. Nice this is the type of 180 i want haha standard...

    Nice this is the type of 180 i want haha standard lookin but low on 15" 16"
  15. Replies
    16
    Views
    2,904

    Seen this the other day at heatwave look well....

    Seen this the other day at heatwave look well. Stood out a mile
  16. Replies
    8
    Views
    1,645

    wouldnt be a huge fan of s15s but fuck me thats...

    wouldnt be a huge fan of s15s but fuck me thats beautiful haha
  17. Replies
    39
    Views
    5,829

    ur car is sick dude. Cr kais wer the nicest by...

    ur car is sick dude. Cr kais wer the nicest by far keep the fake wheels rotas for drifting :cool:
  18. Replies
    48
    Views
    6,698

    Jesus thats a nice s15 fair play man

    Jesus thats a nice s15 fair play man
  19. Replies
    10
    Views
    1,617

    Im back again haha jesus iv had this car 2 years...

    Im back again haha jesus iv had this car 2 years now :D

    Lot has changed now only have 1 car an im an apprentice mechanic.

    The want for a 180sx never went away so i want to stay on this forum as...
  20. Replies
    51
    Views
    5,863

    Savige different wheels be nicer but thats just...

    Savige different wheels be nicer but thats just me :) cool car
  21. Replies
    55
    Views
    7,173

    Wow!!!!! Love this

    Wow!!!!! Love this
  22. Wanted: Hmm ya idont know what to do il hang onto the...

    Hmm ya idont know what to do il hang onto the hondas for now an play it by ear. The longing for a 180 will always be there lurking tho.......

    Thanks btw :p
  23. Wanted: hmm ya was half considering selling my eg6 and...

    hmm ya was half considering selling my eg6 and ej9 an just gettin a 180sx the cravin never went away since i had a sil80 when i was 17.....

    Always wanted another s body gone up considerably in...
  24. Replies
    2
    Views
    551

    For Sale: Cheap genuine wheels Glws

    Cheap genuine wheels Glws
  25. Replies
    172
    Views
    19,695

    Thats it man genuine parts alone an you will see...

    Thats it man genuine parts alone an you will see the dollars roll up in no time.

    Savige car it will stand to ya in the long run
    :)
Results 1 to 25 of 60
Page 1 of 3 1 2 3